Reklamacije

Hvala za zaupanje in nakup v spletni trgovini Akord!

Kupcem želimo zagotoviti prijetno izkušnjo pri spletnih nakupih in eden od načinov je enostaven postopek vračanja artiklov v primeru reklamacije.

Če vam blago ne ustreza, nas morate o vaši nameri oz. reklamaciji obvestiti v 15 dneh od prejema pošiljke. Blago morate vrniti v roku 30 dni od datuma vložitve vaše pisne namere oz. reklamacije. Izdelke vrnete na naslov podjetja, ki je naveden spodaj. O svoji nameri nas obvestite na telefon 07-49-93-165. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Izdelki morajo biti vrnjeni v originalni embalaži z deklaracijo in ne smejo biti poškodovani, rabljeni, umazani, itd. Zraven mora biti obvezno priložen originalen račun in vsa dokumentacija. Za čim hitrejše reševanje vaše reklamacije priporočamo, da izpolnite spodnji reklamacijski obrazec. Stroške vračila pošiljke plača kupec.

V primeru, da bodo izpolnjeni vsi pogoji, vam bomo v 15 dneh vrnili kupnino v vrednosti nakupa vrnjenih izdelkov ali po želji zamenjali artikel. Stroška poštnine ne vračamo in ni predmet reklamacije. Po preteku 15-dnevnega roka od prevzema vračilo blaga ni več mogoče.

OBRAZEC ZA REKLAMACIJO (.pdf):
Reklamacijski obrazec


Več o pogojih poslovanja in politiki vračila blaga si preberite v splošnih pogojih poslovanja.

OSNOVNI PODATKI

AKORD d.o.o. ZASTOPSTVO-TRGOVINA-STORITVE
Bohoričeva ulica 18
8250 Brežice
SI-Slovenia
ID: SI 44400284

Smo davčni zavezanec