S spletno trgovino upravlja podjetje (v nadaljevanju »ponudnik«):

AKORD zastopstvo, trgovina, storitve d.o.o. Brežice
Bohoričeva ulica 18; 8250 Brežice
tel.: 074993165
ID za DDV: SI 44400284
TRR: NLB d.d. SI56 0297 0001 1340 823

Podjetje je vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Novem Mestu pod reg. št. 1-00329-00 dne 15.11.1989, matična številka 5293715.

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ter Zakonom o elektronskih komunikacijah.

Ob registraciji v sistem spletne trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.

Način plačila

  • Gotovina – plačilo z gotovino dostavni službi ob prejemu blaga.
  • Plačilo po predračunu.
  • Plačilo s plačilnimi karticami.
  • Plačilo z aplikacijo PayPall

Cene izdelkov

Vse cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in vsebujejo 22% DDV (davek na dodano vrednost).

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in v primeru plačila z navedenimi načini plačila. V primeru, da je navedena cena napačna ali je prišlo do spremembe med obdelavo, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Pridržujemo si pravico do sprememb cen in ostalih podatkov brez opozorila.

Stroški dostave

Na celotno področje Republike Slovenije vam naročeno blago dostavlja Pošte Slovenije d.o.o. ali GLS d.o.o. – GLS SLOVENIJA

  • STROŠKE POŠILJANJA ZA NAKUPE DO 120,00 EUR PLAČA KUPEC, in sicer:
    • v primeru plačila po predračunu ali z bančno kartico 4.30 €
    • v promeru plačila preko PayPall 5.30 €
    • v primeru plačila povzetju 7.30 € (kupec ne plača stroške provizije)
  • Stroški odkupnine ob nakupu nad 120,00 € so 3.00 €.

Stroški dostave izdelkov večjih dimenzij (oprema) se obračuna po ceniku prevoznika.

Navedeni stroški pošiljanja veljajo v notranjem prometu na območju Slovenije. STROŠKI POŠILJANJA V TUJINO se obračunajo po veljavnem ceniku POŠTE SLOVENIJA d.o.o. ali GLS d.o.o. – GLS SLOVENIJA

OPOMBA: Pri plačilu po povzetju za storitev v notranjem prometu na območju Slovenije, kupec ne plača stroškov provizije. Ponudnik bo blago dostavil v skladu s pogoji poslovanja dostavne službe. Izvajalec dostave preko sistemskega obvestila kupca obvesti o dnevu in času dostave.

Naročilo in nakup

Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila prejeta od ponedeljka do petka, do 15:00 ure bodo procesirana še isti dan. Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo procesirana prvi delovni dan. V primeru, da izdelek v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša na 14 delovnih dni oziroma skladno z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca.

Ponudnik bo blago dostavil v skladu s pogoji poslovanja dostavne službe. Izvajalec dostave preko sistemskega obvestila kupca obvesti o dnevu in času dostave.

Izberite izdelek, ki ga želite kupiti in kliknite na gumb “Dodaj v košarico”. Desno zgoraj v nakupovalnem vozičku se izpiše količina in skupni znesek naročenih artiklov. Če želite odstraniti ali zmanjšati naročeno količino določenega izdelka, lahko to opravite v košarici.

Postopek zaključevanja naročila sprožite s klikom na nakupovalni voziček ter gumbom “Na blagajno”.

Spletna trgovina vas vodi skozi naslednje korake:

  1. korak – prijava uporabnika (opcijsko)
  2. korak – naslov za račun
  3. korak – način dostave
  4. korak – naslov za dostavo / prevzem
  5. korak – način plačila
  6. korak – pregled in oddaja naročila

S klikom na gumb “Oddaj naročilo” potrjujete, da ste seznanjeni z navedenimi prodajnimi in plačilnimi pogoji.

Po oddanem naročilu, na e-mail prejmete povzetek naročenih izdelkov. Poslano naročilo lahko kupec prekliče v roku dveh ur po oddaji. Po preteku predpisanega časa, preklic naročila ni možen. Vse nastale stroške po preteku veljavnega časa preklica krije naročnik.

Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je shranjena na strežniku v elektronski obliki in zavezuje spletno trgovino in kupca. V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov vse stroške, ki nastanejo s pošiljanjem. V primeru, da kupec naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme pošiljke, nosi stroške poštnine in vračila paketa.

Če se odločite za plačilo po predračunu, boste po vaši potrditvi naročila po elektronski pošti prejeli predračun. Ko bo ta v celoti poravnan boste prejeli naročeno blago.

Ponudnik kupcu izda račun za izdano blago ali storitev v pisni ali elektronski obliki.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da vrne kupljeno blago brez navedbe razloga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, blago pa vrniti v naslednjih 14 dneh. Blago morate vrniti v nespremenjeni količini in nepoškodovani embalaži, izdelek pa ne sme imeti nobenih znakov uporabe ali poškodb. Obvezno priložite tudi originalni račun ter podatke o vašem transakcijskem računu, na katerega želite vračilo kupnine. Naslov za vračilo blaga AKORD d.o.o. Bohoričeva ulica 18; 8250 Brežice. Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine brez stroškov pošiljanja, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 14 dneh po prejetju obvestila o odstopu od pogodbe. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Poslovni uporabniki nimajo možnosti odstopa od pogodbe kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Pričetek postopka vračila pričnete z izpolnitvijo obrazca za vračilo.

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov. Garancijski rok za vse tehnične izdelke je od 6 mesecev do 1 leta (odvisno od izdelka). V podjetju imate zagotovljen servis in rezervne dele.

Ob reklamaciji mora kupec obvezno predložiti račun in garancijski list z izpisanim datumom prodaje, potrjen z žigom in podpisanim prodajalcem. Stvarno napako lahko uveljavljate v kolikor menite, da kupljeni izdelek že ob nakupu ni imel lastnosti, ki je potrebna za njegovo normalno rabo in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, tako da nas o tem obvestite najkasneje v roku dveh mesecev od odkritja stvarne napake in po lastni izbiri zahtevati: odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Prijavo stvarne napake lahko opravite preko obrazca za prijavo.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Stroški povezani z uporabo komunikacijskega sredstva se ne razlikujejo od običajne osnovne tarife ki jo potrošnik običajno plačuje.

Pošiljanje e-novic

Uporabnik je z registracijo uporabniškega imena v spletni trgovini akord-trgovina.si samodejno dodan na seznam prejemanja e-novic, v sklopu katerih kupce občasno informiramo z novostmi. Uporabnik se lahko od prejemanja novic odjavi v sistemu e-novic s klikom na povezavo “Odjava”, ki se nahaja na dnu elektronskega sporočila.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo in ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Morebitne pritožbe lahko pošljete na info@akord.si. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in kupca obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.